Barnehagen vår

Nerdrumshagen barnehage sto ferdig i oktober 2008. Barnehagen eies og drives av Nerdrum vel. I vår barnehage er vi 60 fantastiske barn, og 17 flotte ansatte.

Vi holder til i lyse, trivelige lokaler på Nerdrum i Lillestrøm kommune. Vi gir barna magiske opplevelser i flott utemiljø, med Fetsund lenser rett i nærheten.

Om vinteren aker vi i den flotte bakken vår, og vi går på skøyter på skøytebanen. Skiene tar vi på oss rett utenfor døra, og trasker avgårde både innenfor gjerdet, og på området rett utenfor.

Om sommeren sykler mange av barna til barnehagen, og vi bruker syklene aktivt i barnehagetiden. Ballbanen, hvor det også er en flott gapahuk tilgjenglig, blir også flittig brukt.

Lavvoen vår ligger flott til ved Nerdrumstranda. Alle barna går på tur dit enten de er 1 år eller 5 år. Der koser vi oss med bålmat og gode naturopplevelser.

Se statistikker for barnehagen vår ved å trykke på linkene under: